المپیک ،ایران ، طلا ، داور !!!!!

 
سلامی به گرمی آفتاب سوزان این روزها که کله آدمو داغ می کنه !!!!!

قبل از همه چی تبریک به مناسبت دو طلا و دو برنز و دو نقره در مسابقات المپیک ... البته خداییش حق حیدری طلا بود اما این داوره الاغ ( شرمنده !‌) با اون قضاوتش تو بازی حیدری یه آفتابه برداری حسابی کرد‌!!!!!

من زیاد نمی گم اما خداییش ۲ طلای دیگه هم باید می گرفتیم !!! اون میر اسماییلی بیچاره .... آخه من نمی دونم خود فلسطینیا با رژیم اشغالگر و بی شرف !!!! مبارزه می کنن اما نوبت به ما که می رسه می شیم کاسه داغتر از آش !!!! خدا بگم این مسئولین ورزش رو چیکار کنه !!! حقش بود محروممون بکنن تا آدم بشیم .... بیخی بابا ....

این صدا و سیما و تشکیلات هم آماده ان تا بهونه گیرشون بیاد !!! همه موفقیت رضا زاده هم که به حضرت ابوالفضل رسید !!!! از باباش که می پرسن میگه کار حضرت ابوالفضل بود !!!! آخه اگه خودش همت نمی کرد که حضرت ابوالفضل کمکش نمی کرد ... حالا بگیم ۴۰ درصد حضرت ابوالفضل ! دیگه بقیه اش همت خود حسین بود ... دمت گرم حسین جون ( یاشا کیشی !!!)

اما بطور کلی زیاد هم بد نبودیم .... خوب ایرونه دیگه بابا ... آمریکا که نیس !!!

                                            ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تازگیا خیلی بگیر بگیر شده .... فکر کنم دخترا تا چند ماه دیگه کاملا پاکسازی بشن !!! تمام جرایم و قتلها و کثافت کاریهای ( ــــــــ ) تموم شده بود حالا گیر دادن به برهنگی پا و چند تا موی اضافی خانوما که به نظر رئیس محترم ! مجلس شورای اسلامی عامل اساسی ترویج استکبار جهانیه !!!! باور کنین همون تو همون افغانستان ( نماد بدبختی ) خانوما دیگه این چادر و مسخره بازیا رو کنار گذاشتن و به مملکتشون می رسن ... اما خانومای فقط تو ایران زجر می کشن و در واقع ما از نصف مملکت استفاده نمی کنیم در حالی که همین اواخر استعداد خانومای ایروونی به همه دنیا ثابت شد ( شیرین عبادی و شهره آقداشلو ) اما خوب .... بابا اصلا به من چه ؟؟؟؟ 

                                            ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تو این سریالهای آشغال ایروونی همش اون آدم بده فیلم سه تیغ و مرتب و تر و تمیزه اما اون آدم خوبه همیشه با ریش و پشم و کرک و هپلیه !!! من یه پیشنهاد به همه کارگردانا می دم که اینا رو جاشونو عوض کنن که حداقل خودمونو مسخره نکنیم .....

                                            ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ببخشین من دیر دیر میام ها اما مخلص همتونم هستم ... سرم این روزا شلوغه ... بعدا بیشتر میام  .... قربون همتون ....
نظرات 34 + ارسال نظر
زمستانه یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:18 ب.ظ http://winter.blogsky.com

سلام.
در مورد میر اسماعیلی جالبیش اینه که به همه اعلام کردن سر وزن نرسیده (وگرنه ما اسراییل رو در بست قبول داریم !)البته با وضعییتی که بقیه جودو کارا داشتن چشمم آب نمیخوره که اونمچیزی می شد اگه مسابقه می داد.
در مورد بگیر بگیر هم تقصیر خودمونه که اعتدال رو بلد نیستیم
تو آمریکاشم خانما اینجوری آراییش نمی کنن و لباس نمی پوشن که بعضی ا می پوشن .
موفق باشی

انیشتین یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:34 ب.ظ http://anishtain.prsianblog.com

ایرونه دیگه!‌ ۵ تا جای ۹۰ تارو میگیره بالاخره!

ناشناس یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:45 ب.ظ

arash vaghean karet doroste azize delam:Xdooset darim arashe gol:Xfelan bye bye:X:X:X=;

علی بی غم دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:22 ق.ظ http://aliakbarabdoli.blogsky.com

سلام عزیز..چطوری؟
منم تبریک میگم و واقعا گل کاشتن...
بگیر بگیرا دیگه تموم شد ولی احتمالا بعد خاتمی شرو ....
اونم راست میگی واقعا برعکسه ولی اینم بگم که ادمهای خوب فیلم یه کمی مظلوم ترن.
قربونت
اونورام بیا
یاحق

دلارام دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام ملیکم حال شما ؟ ارش به خدا نمیدونی چه قدر حرص میخورم اونم سر ورزش کاش یه تقدیرم از ساعی رضایی ویوسف کرمی گل میکردی اونام بدنبودن که هیچ خوبم ظاهر شدن حجابم یه بحث دیگه مثله بقیه بد بختیا داشتن پریروز به من گیر میدادن که پریدم تو ماشین که چرا صندل و برمودا پوشیدی کثافتا حالا دیگه ................. چاره ای نیست ولی در وزش دبیر رو دیدی دلم خیلی براش سوخت گناه داره طالقانی هم خوب جواب برزگر رو داد حالش گرفته شد در ضمن خانمای ایرانی بی نظیرند

آرش(گربه ای روی شیروانی)( صابخونه ) دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.a2h.blogsky.com

سلام دلارام جون ... خوبی ؟ من همه ورزشکارای گلمونو دوس دارم و به همشون خسته نباشید میگم ... راستی در مورد اون گیر دادن هم باید بگم تازه تهران خوبه ... تو شهرای دیگه ( مثل اصفهان و مشهد و تبریز و....) حتی به چند تار مو هم گیر می دن که چرا افتاده رو صورت ؟؟؟؟ خلاصه ایشاالله همه چی درس بشه ....

علی بی غم سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:45 ق.ظ http://aliakbarabdoli.blogsky.com

سلام
ممنون که زود زود اومدی ..مرسی.

تنها سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:43 ب.ظ http://tanha.blogdrive.com

میر اسماعیلی شرکت نکرد تا جودو حداقل یه قهرمان واقعی داشته باشه!

بهار سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:24 ب.ظ http://bahar68.blogsky.com

ما خانومای محترم (!) کارمون با نوشتن حل نمیشه! یه کار اساسی باید کرد ! حالا کیشو خود دانیم !
به این یارو بالا سریه منم بگو که کی گفته گلزار اسطوره ی جوانانه ایرانیه ؟!

دلارام چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:04 ق.ظ

بچه ها شرم اور من از طرفه اون مرتیکه معذرت میخوام ارش اومدم بگم که من دارم میرم برای کنسرت شادمهر دوبی چی زی نمیخوای کاری باری من داری بگو در خدمتم هرچی بخوای یه جوری بهت میرسونم عزیزم خداکنه اتفاقی پیش نیاد و من به کنسرت برسم ارش میخوام حرص نخوری این مرتیکه هیچ غلطی نمیتونه بخوره حرص نخور عزیزم

آرش(گربه ای روی شیروانی)( صابخونه ) چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:56 ب.ظ http://www.a2h.blogsky.com

سلام عزیزان ... مرسی که همگی می دونین آقای گلزار چقدر آقاس ... من خودم جواب طرفو دادم ... به زودی اون وبلاگ مزخرفو هک می کنم .... ممنونم از بیتا و فرهاد و دلارام که جواب طرفو دادن ....

آرش(گربه ای روی شیروانی)( صابخونه ) چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:00 ب.ظ http://www.a2h.blogsky.com

دلارام جون امیدوارم بهت خوش بگذره ... ممنون از لطفت عزیزم ... خیلی خانومی ... همینکه سلامت بری و برگردی و به کنسرت هم برسی برای من کافیه ... مسلما دید هنرمندانه تو کمکت می کنه تا بهتر موسیقی رو بفهمی پس انشاالله خیلی راحت به کنسرت می رسی ....ممنون عزیزم امیدوارم خوش بگذره ....

آرش(گربه ای روی شیروانی)( صابخونه ) چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.a2h.blogsky.com

در ضمن خدمت دوستان بگم من نظر اونی رو واسه آقای گلزار چرت و پرت نوشته بود رو پاک کردم چون نخواستم وبلاگم با نظر اون نجس بشه .... بیتا جان و فرهاد جان ... حرص نخورین چون خدا رو شکر آقای گلزار اینقدر عاقله که اصلا به همچین آدمایی توجه نمی کنه ....

آرش(گربه ای روی شیروانی)( صابخونه ) چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:22 ب.ظ http://www.a2h.blogsky.com

سلام دوستان .... یه بی شرف رفته و با پسورد وبلاگ شما و گلزار ( همین وبلاگ که صحبتش هست ) چرت و پرتای عظیمی نوشته اونم با اسم من .... عزیزان آقای گلزار الان ایرانه و من با چشای خودم تو ایران دیدمشون .... باور نکنید چون همش چرت و پرته .... بدبخت از حسودی منفجر میشه ... تازه به عکسا نگاه کنید و بگید کجای اون مرده گلزاره و کجای اون زنه شهره ؟؟؟؟؟ پسورد وبلاگ رو هم عوض کرده ... به زودی اون وبلاگو خودم هک می کنم و می بندم .... بازم می گم من خودم با آقای گلزار رابطه دارم و اون یادداشتو من ننوشتم ....

دلارام چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:30 ب.ظ

ارش حرص نخور این صد دفعه اون مرتیکه خیلی کثافت تر از این حرفاست که ما براش چیزی بگیم در ضمن تو خیلی اقای ما همگی میدونیم که چه قدر گلزار اقاست پس حرص نخور باشه عزیزم ؟

آرش(گربه ای روی شیروانی)( صابخونه ) چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.a2h.blogsky.com

دلارام جان مرسی که روحیه میدی ... به زودی اون وبلاگ توسط مدیران محترم پرسین بلاگ بسته میشه ....

دلارام پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:15 ق.ظ

ارش جدا راست میگه من از تو توقع نداشتم نه حتما دروغ میگه نه ؟

مرتضی پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:19 ب.ظ

مرتضی پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.zadeye-sokut.tk

................ چرا که پس از من تنها سکوتم می ماند و بس.
و بلاگ آپدیت شد.

آرش(گربه ای روی شیروانی)( صابخونه ) پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.a2h.blogsky.com

فرهاد جان و دلارام جان ... لطفا ندونسته به کسی تهمت نزنین ... آقای گلزار عزیز دل منه ... من عاشق مردانگی و آقایی ایشونم .... خود ایشون هم با من قهرن ... خدایا یه کاری کن حداقل بدونن این کار من نیس ... دیگه آقای گلزار به پی ام هام جواب نمی ده ....من خیلی دوسش دارم ... خیلی

آرش(گربه ای روی شیروانی)( صابخونه ) جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:10 ق.ظ http://www.a2h.blogsky.com

یکی هم بیایید خودمون با عقل خودمون تصمیم بگیریم ... تیتر وبلاگ من عکس آقای گلزاره اون موقع من اصلا همچین کاری می کنم؟

دلارام واقعی جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:05 ب.ظ

ارش درو غ میگن نویسنده من نیستم یکی دیگس به خدا راست میگم من تو رو دوست خودم میدونم من در حق تو خیانت نمیکنم هر چی نوشتن من نبودم با اسم من این کارو کردن ارش من در حق دوست خیانت نمیکنم اگه راسته پس چرا ایمیلمو ندادن من این کارو میکنم تا بفهمی خودمم به خدمت شما اشغال ها هم میرسم کثافتای عوضی سوئ استفاده میکنین اشغللای عوضی

مسعود (شه منظری) جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام آرش جون می خواستم بگم اون عوضی آشغال که این حرفارو نوشته یا طرف گلزارو نشناخته که چقدر آقاست یا انقدر پست که به آدم باحالی مثل گلزار توهین کرده
جواب ابلهان خاموشی است
اگه قرار باشه واسه هر آدم ایکبیری این جوری حرص بخوری که نمیشه
ضمنا دلارام خانوم با این که نمیشناسمتون ولی تعریفتون رو از آرش جون خیلی شنیدم میخواسم بگم که من اون پسرو میشناسم بهتره زیاد حرص نخورین

آرش(گربه ای روی شیروانی)( صابخونه ) جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:56 ب.ظ http://www.a2h.blogsky.com

دلارام جان ممنونم ... خیلی گلی به خدا ... مرسی که گفتی دیگه داشتم می مردم ... مسعود جون دمت گرم ... تو دنیا اگه یه نفر باشه که از ته دل می خوامش اونم مسعود گل و عزیزه .... دم همتون گرم ... خوشبختانه خود آقای گلزار اینو می دونن ... آقای گلزار خیلی گلی ... به خدا آقایی ... می خوامت آقای گلزار

اشک و لبخند شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:19 ب.ظ http://ashko-labkhand.persianblog.com

بله دیگه اینم از ورزشکارانه ایرانی...واسه جامعه هم ناراحت نباش خودش درست میشه...

آرش(گربه ای روی شیروانی)( صابخونه ) یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:43 ق.ظ http://www.a2h.blogsky.com

مژده مژده !!! اون وبلاگ آشغالی که عکس های غیر اخلاقی و با اسم من توش گذاشته شده بود بسته شد !!! با تشکر از مدیران محترم پرشین بلاگ ... بچه ها دیگه از این حرفا تو وبلاگ من نیس !!!

دلارام یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:35 ب.ظ

ارش مثله همیشه گل کاشتی خیلی خیلی ممنون ارش حال فرهادم گرفتی خیلی عوضی من فکر کنم سعی در تخریبه من تو و حتی گلزار داره خیلی اقایی عزیزم

دلارام یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:37 ب.ظ

ارش یادم رفت بگم گلزارو من همیشه تو جامه جم میلاد وکلاسیک تو فرشته میبینم راستی خونتون کجاست ما الهیه اقا بزرگی میشینیم کوی مرجان

دلارام یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:39 ب.ظ

ارش لطف داره چون پسره پاکیه حرفایه مزخرفه این مرتیکه رو باور کرده مسعود جان از اینکه با هم اشنا شدیم خیلی خوشبختم

دلارام یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:40 ب.ظ

ارش دلم خنک شد مرسی مرسی مرسی بازم مرسی

آرش (گربه ای روی شیروانی)(صابخونه) دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:15 ق.ظ http://www.a2h.blogsky.com

سلام دلارام جان ... خیلی خوشحالم کردی ... الان پیش مسعودم ... سلام میرسونه ... بخاطر همه مهربونیات ازت ممنونم ... من به پرشین بلاگ گفتم و اونا هم وبلاگو بستن ... راستی برات یه ایمیل می زنم به زودی ... این روزا سرم خیلی شلوغه ... خیلی مشتاقم از نزدیک ببینمت ... به امید دیدار

دلارام دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:17 ق.ظ

ارش ولی خوب نسبت اشغال به من دادی یا ولی اشکال نداره تو عزیز دلمی

دلارام دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:19 ق.ظ

حتما منم خوشحال میشم مسعود رو سلام برسون بگو به خاطر همه چی ممنون

آرش(گربه ای روی شیروانی)( صابخونه ) دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.a2h.blogsky.com

دلارام جون قربونت برم ببخشید نمی دونستم که خودت نیستی .... تو رو خدا به دل نگیری ها تو گلی ... قربانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد