بهار من و یه سری چرت و پرت !

 
    سلام دوستان ! دلم واسه این وبلاگم تنگ شده بود ! راستی عیدتونم مبارکه ! یه سری چرت و پرت و بی ربط نوشتم اینجا . بخونین بعدا جبران میشه:
مرد جوان: ببخشید آقا ساعت چنده؟
مرد مسن: نمی گم آقا!!!!!!!!!!!!!!!!
مرد جوان: چرا آقا؟ چیزی رو از دست میدید اگه به من بگید ساعت چنده؟
مرد مسن: بله من بعضی چیزا رو از دست می دم اگه به شما ساعت رو بگم
مرد جوان: میشه به من بگید چه جوری؟
مرد مسن: برای اینکه اگه بهت امروز بگم ساعت چنده تشکر می کنی و دوباره فردا که منو دیدی باز می پرسی ساعت چنده.
مرد جوان: ممکنه
مرد مسن:بعد ممکنه ما دوسه بار همدیگه رو ملاقات کنیم و تو اسم وآدرس منو از من بخوای
مرد جوان: ممکنه
مرد مسن: وشاید تو یک روز بیایی خونه من و بگی اتفاقی ازاینجا رد می شدم و گفتم شمارو هم ببینم. و حتما من شمارو به یک فنجون چای دعوت می کنم. و شما قبول می کنید و چای را میل می کنید و می پرسید این چای رو کی درست کرده.
مرد جوان: امکان داره
مرد مسن:و من می گم دخترم این کارو کرده و دختر جوان و زیبای خودم رو به شما معرفی می کنم. و شما از اون خوشتون میاد
مرد جوان: خوبه
مرد مسن: وتو سعی می کنی که باز دختر منو ببینی و میایی با اون قرار سینما و گردش می ذاری
مرد جوان: چه خوب
مرد مسن: بعد از مدتی دختر من به تو علاقمند می شه و منتظر تو می مونه و شما عاشق همدیگه می شید.
مرد جوان: بله
مرد مسن: ویکروز دوتایی باهم میایید پیش من و جریان عشقیتون رو برام تعریف می کنید و تو دخترم رو از من خواستگاری می کنی.
مرد جوان: اوه بله. خیلی خوبه( اینجا یعنی فکش اومده پایین)
مرد مسن:(با حالت عصبانیت)ولی آقا من دخترم رو به کسی که حتی یک ساعت مچی نداره نمی دم.
مرد جوان:
                                               ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 بهار وقتی بهاره                                که بوی تو رو داره
اگرنه مثل هر سال                                خزون انتظاره
اما این بهار برام بهار نبود ! 
بی تو من بهاری ندارم .
فصل ها برام یکی ان.
برگای سبز درختا رو نمیخوام . دل توام همون قدر سبزه !
شکوفه ها رو نمی خوام . آغوش توام همون قدر لطیفه !
سیاهی خاکو بعد از بارون نمی خوام . چشا ی قشنگت همون قدر سیاهه !
خورشید خانومو نمی خوام . چشای تو همون قدر درخشش داره !
بارونو نمی خوام . اشکهات زلال تر از بارونه !
من این بهارو نمیخوام . این دنیا رو نمیخوام . 
بی تو زندگی رو هم نمی خوام !
من فقط و فقط تو رو می خوام !  

                              نظر یادت نره !