پیشی وارد می شود !!! ( اونم چه ورودی !‌)

سلام ...
می خوام با دوستای گل وبلاگیم بهد یه مدتی درد و دل کنم ....
البته طبق معمول چرت و پرت ....
پایه هستین ؟؟؟؟
                                             ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بابا به خدا صبرم تموم شد !
بعد از دو ماه !!!!
اونم با چه حالی !!!
می خواستم تعطیلش کنم ... آخه بابا اصلا به تو چه ؟ وبلاگ کیلویی چنده ؟ اونم وبلاگ آشغال من ؟ وبلاگی که شده خونه ی فحش و چرتو پرت و گل واژه ! ( شما بخونین .....‌!‌ ) 
دیگه از این دنیا خسته شدم .
حس می کنم واسه دنیا زیادیم ( نمی خوام بگم که دنیا واسه من کمه .... اونم بهم میگین یارو از خود مرسیه !‌ )
خداییش تا حالا یکی شبیه خودمو پیدا نکردم ! ( البته نه از نظر قیافه !!! )
همه تو دنیا یه مکمل دارن اما من پدرم در اومده و یه مکمل واسه خودم پیدا نکردم ....
بابا بیخیال ! من چرا اینجا دارم میگم ؟؟؟؟

                                     ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مودمم خراب شده بود ... نه آنلاین می شدم و نه چیزی .... فقط خر خونی و گاو خونی و شتر خونی !!! و تست و قلمچی و سنجش و .... بابا بیا زندگی کن ... گور بابای کنکور و این سیستم آموزشی آشغال که یه امتحان بی ارزش و غیر استاندارد و یه مسابقه ی نا برابر که ارزش تف هم نداره ! کلیه آینده همه رو تنظیم می کنه !!!! تفو بر تو ای چرخ گردون تفو !!! 
( حالا این چه ربطی داشت خودمم نمی دونم !!! )

                                     ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تازگیا سرم با این ارکات  گرم شده ... اونم واسه خودش عالمیه ها !!!!

                                   ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حرف زیادی نمی زنم ... سرتونو با چرت و پرتام بردم !!!! شرمنده ... قربان همتون .... خدانگهدار