عکس من !

سلوووووووووووووووووم ( به زبون آدمیزاد میشه همون سلام ! )

الان که این یادداشتو می نویسم ساعت دقیقا 11:10 شبه .... روز قبلش خوب نخوابیدم الان مخ حسابی تلیت شده اس .... خلاصه چرت و پرت دیدی حلال کن ....

یه بدبختی بزرگ تو مملکت ما تقلید و انجام کاریه که فاعل معناشو نمی دونه ... برای مثال در همین زمینه یاهو آی دی .... یارو می ره اسم آی دیشو می ذاره دی جی متال و.... ! خیلی باحاله که من خودم از یکی که آی دیش دی جی داشت پرسیدم دی جی چیه ؟ برگشت بهم گفت کسیه که تکنو می رقصه !!!! آخه آدم به این چی بگه ؟! تازه اگه ازش بپرسی متال چیه میگه از آلیاژهای نیکله ! یا مثلا تازگیا مد شده پشت ماشین می نویسن ومپایر ( در انگلیسی به معنی خون آشام ) ! اما من حاضرم شرط ببندم حتی دو نفر هم معنیشو نمی دونن .... واقعا من نمی دونم این اخلاق چیه که ملت ما داره !!! ( منتقد : آخه به تو چه ؟ مگه بیکاری ؟ ترو سنه نه !!! )

                                               __________________

نمی دونم خبر دارین یا نه ... تازگیا مسابقات مخ دختر زنی ! در سراسر کشور در حال بر گزاریه !  خیلی باحاله .... ملت بیکار میرن مسابقه می ذارن که مثلا در عرض دو ساعت به چند تا دختر می تونن شماره بدن !!!! خوب واسه ملتی که بهترین سرگرمیش چته ، از این بیشتر انتظار نداریم ... خدا به داد ندید پدیدا برسه ....

                                             __________________

ما تو سال دوم دبیرستان یه اردوی دفاع نظامی داشتیم ... خلاصه به زور بردن ما رو تو دشت و بیابون که می خواییم ملت غیور ایرانو بسیجی کنیم و... تازه نامرد اومده 10 نمره واسه یه همچین چرت و پرتی گذاشته ... حالا زنگ آخره و ساعت 4 ظهر ... مجسم کن از صبح فقط دویدیم و تیر شلیک کردیم ، حالا چقدر اون سربازای عقده ای بی فرهنگ و کله خر اذیتمون کردن بماند ... رسیدیم به یه کلاس که یه یارو با ریش بلتد تر از طالبان اومده و چرت می گه . اگه جناب سرهنگ خودشو معرفی نکرده بود حدس می زدم چوپونه !!! یارو غیر آدم به همه چی شبیه بود اما دریغ از یه جو نشون از وجود ذره ای انسانیت .... خلاصه .... پرسید کیا اینجا بسیجن ؟ غیر یه عده معدود ( 2نفر تو کلاس 50 نفری ! )هیشکی دستشو بالا نبرد ! طرف گفت منظورم اعضای رسمی و غیر رسمی بود . این دفه دو سه دیگه هم دست بلند کردن ... یارو دید هی ضایع میشه گفت ما غیر بسیج نمیشناسیم ! این دفه همه غیر من و دو سه نفر دیگه دس بلند کردن .... یارو یه نگاه چپ چپ کرد و رفت .... وقتی کارنامه مو گرفتم دیدم نوشته : دفاع نظامی = 18 ! ( با اینکه 75 درصد 20 بودن ! ) زودی دوهزاری افتاد .... آره داداش این جوریاس ... تو این مملکت اگه بخوایی موفق بشی ، باید یا بسیج باشی یا یه کوفت و زهرماری مثل اون ! نمی تونی تنها با درس و معلومات و هنر جایی رو بیگیری !!!

                                         __________________

اینم عکس خودم ! خوش تیپم نه ؟؟؟

                                            ARASH
                                         __________________

خوب خوب خوب ... رفقا خسته نباشید ... شب همگی به خیر... خدا نگهدار !!!

با فرهنگها کم پیدا شدن ...

 

ایوول بابا داش آرش چی کار کردی ؟ قالبو بیبین ! واو !!!

امروز بعد از یه پوست اندازی حسابی ! اولین یادداشتو می نویسم . بابا دمتون گرم ! روز به روز بدتر از دیروز ! یه نظری ... انتقادی ... سرکوفتی ... فحشی ...! نظرات روز به روز کمتر از دیروز ! مرامتو شکر عزیز !!!

بعد از این توپ پر که خوشبختانه خالی شد ! می خواستم یه بحث اجتماعی فرهنگی رو باز کنم ( ببین کار مملکت به کجا کشیده که کوچیکتون داش آرش هم داره از مشکلات اجتماعی و فرهنگی حرف می زنه ! وای به حال این مملکت ! ) بابا این ملت ما چقدر ندید پدیدن ! آدم نمی تونه موهاشو درس حسابی شونه کنه ! تازه من که پسرم ملت با گردش 180 درجه ای آدمو دید می زنن دیگه وای به حال دخترایی که یه ذره آرایش کنن ! تازه نگاه کردن کار کوچولوشونه ! آدم اگه ته یه کوچه بن بست گیر بندازن دیگه آبرو و اینا رو بیخی ! یه عده هم تا یه دختر می بینن دنبالش راه می افتن تا شماره بدن . حالا هی دختره بگه که : بابا بخدا من شوهر دارم ... به خدا ازت بدم میاد ... مگه ول میکنن ؟!

اون روز یه دهاتیه رفته تو کافی شاپ تازه یارو تو جیبشم مایه نداشت چیزی بخوره ... رفته و نشسته پشت یه میز و زل زده به در ببینه کی تیکه باحال میاد تو .... بالاخره یه دختره میاد که می تونم بگم به مراتب شامپانزه از اون خوش رو تر بود اما اینقدر مالیده بود که آقا پسر قصه ما ازش خوشش میاد ! خلاصه ... لات عوضی خجالت نمی کشه و بین اون همه آدم صاف می ره بالا سر دختره و شمارشو می ذاره رو میزشون ... دختره هم که دچار جو گرفتگی حاد ! شده بوده شروع کرد به ناز و عشوه ! خوب من خداییش آدم عهد بوقی نیستم اما به نظرم زیاد اون ادا و اطوار جالب نبود خصوصا جلوی چند تا خونواده که اونجا بودن و بچه کوچولو داشتن ... خلاصه صاحب کافی شاپ عصبانی میشه و با یه اردنگی پسره دهاتی رو می ندازه بیرون ... خدا کنه بالاخره یه ذره بعضی از این تازه به دوران رسیده ها فرهنگ پیدا کنن ... تازه بعد از رفتن پسره همون دختری که دو دقیقه پیش واسه پسره از حال می رفت شروع کرد با صدای بلند به داد و بیداد که چه آدمایی پیدا می شن و ..... که یعنی مثلا من اصلا محل نمی ذاشتم و از این حرفا ... آدم هر کاری هم میکنه بکنه لاقل با شجاعت قبول کنه ..... ای خدا..... !

                                             ____________________

یه چند تا هم جک بگیم :

__ از یه یارو می پرسن اون کدوم پیامبره که عمر طولانی داشت ؟ میگه بابا یه راهنمایی بکنین .... میگن همون که یه کشتی بزرگ داشت ...میگه : یه راهنمایی دیگه بکنین نمیدونم ! ...می گن بابا همون که از هر حیوون یه جفت تو کشتی گذاشته بود .... میگه : آها ... حضرت یوگی و دوستانشو میگی ؟ !!!!!

__ یه روز یه رشتی می گن اسم بچه هاتو بشمار میگه : علی . علی . علی !!! میگن پس چطوری اینا رو تشخیص میدی ؟ می گه : اخه علی داریم تا علی .... علی حسن آقا داریم ... علی احمد آقا داریم و .... !!!!

                                            ____________________

خوب بریم سراغ کاریکاتور هایی از هنرمندان ایران و سایر نقاط جهان :

             wow                                 
          wow                                
 wow
_____________________

خوب خوب خوب ! خسته نباشید ... جونم با نظراتون ... منتظرم ... خدانگهدار .

کنکور و بیسکویت !

سلام ... سلام .... سلام !

همگی خوش اومدین و شرمنده که داش آرشتون یه نمه دیر اومد ! قربون اخلاق ورزشی همتون ! تکرار نمی شه !

چه خبرا ؟ اونایی که کنکور داشتن چی کارا کردن ؟ کوچیکتون داش آرشم  کونکور داد !!! البته آزمایشی بود و ما هم که واسه بیسکویتش رفتیم !!!

ولی واقعا ها این که می گن یه عده واسه بیسکویت می رن کنکور می دن این قدرا هم چرت و پرت نیست ها ! یه یارو که سالن ما هم بود و پیش دانشگاهی هم می خوند ،همین که بیسکویت( وسط سوالای عمومی) دادن دیگه ورقه رو بوسید گذاشت کنار و شروع کرد کوفت کردن !پاسخنامه رو که می داد دیدم که  بابا این یارو 20 تا هم نزده و تازه عین خیالشم نبود !  من که کلی حال کردم و فهمیدم که این جوونای متعهد ! چه باحال کنکور می دن ! خدا کنه موفق بشن !!!!

                                           ______________________

دیدم استعداد هام داره کوفت میشه !!! گفتیم یه گروه موسیقی درس کنیم و حالی ببریم ! من تو این گروه کیبورد و پیانو  می زنم و تا حالا هم سه تا آهنگ حاضر کردیم البته همه کار خودمونه ها ! اگه یه کنسرتم بدیم کلی حال می ده ! راستی ببینم ، شما اگه جای ما بودین سبک پاپ رو انتخاب می کردین یا سبک راک رو ؟ البته اینم بگم که حاجیت یه خورده شبیه این الویس پریسلیه !!!  البته خدا ر وشکر من خواننده نیستم ! آخه یه دفه من داشتم میخوندم که تموم کلاغای شهر به یه جای گمنامی مهاجرت کردن و متاسفانه هیچ اثری ازشون بدست نیومد !!! شما اگه چیزی می دونید به ما هم بگید تا نسل این پرنده های خوشگل منقرض نشه !  

                                           ______________________

من موندم تو هوش و ذکاوت این ملت ! یکی از همین آی کیو ها زنگ زده بود به تلویزیون ایران ( در لس آنجلس ) به این یارو شبخیزه می گفت اگه دو نفر به ایران خدمت کرده باشن یکیش امیر کبیره یکیش تو !!!!! من نمی دونم این یارو چطور می تونه امیر کبیرو با شبخیزه مقایسه کنه ! خدماتی که پروفسور شبخیز در راه آبادانیه مملکت عرضه داشته در مقایسه با امیر کبیر کوهه در مقابل کاه ! خلاصه خدا به این ملت عقل بده !!! ( حمید جون (شبخیز) شرمنده ها ! ما نوکرتیم عشقی ! )

                                          ______________________

یه جشنواره تو سانفرانسیسکو بود که به آقای کیارستمی ( کارگردان بزرگ کشورمون ) یه هدیه ای دادن که ایشونم با کمال ادب و  باحالیت (!) این هدیه رو به بهروز وثوقی تقدیم کرد که در نوع خودش خیلی جالب بود ! خدا این کارگردانارو زیاد کنه و اون یکیا هم یاد بگیرن !

                                         ______________________

این آخری هم چند تا جک بگیم و قبلشم بازم تذکر می دم که هدف توهین به هیشکس و هیچ قوم و قبیله ای نیس و فقط شوخی و خنده با همه ی مردم گل ایرونه . بفرمایین :

__ یه روزی رشتیه چت می کرده جو میگیرتش زنشو پی ام تو آل می زنه !!!

__ به یه ترک میگن با عناصر جمله بساز . میگه : وقتی سیفونو کشیدم انا سر خوردن تو چاه !!!

__ یه لری می ره پیش دوستش می گه غضنفر ماتیز گرفتم ! دوستش میگه : نه بابا ... ایم ماتیز از ایدزم بدتره ؟؟؟

__ یه یارو ( اصلیتش معلوم نبوده ! ) از طبقه دهم می افته پایین ملت دورش جم می شن می گن چی شده ؟ بر می گرده می گه : والله منم نمیدونم تازه رسیدم !

__ قزوینیه میره خاستگاری می بینه دختره خیلی خوشگله به باباش میگه حالا این خودشو ببین داداشش چی میشه !!!   

                                           ________________________

اینم عکس این دفعه از آقای صدا ابی عزیز و بزرگوار :

                                         Ebi The Best Iranian Singer !
                                           ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دیگه دارم دوباره قات میرنم ! به امید دیدار و رخصت ! خدا نگهدار.