اوه اوه اوه ... اینجا چه خبره ؟؟؟؟

بابا به خدا خبری نیس ... یه عده مردم آزار از خدا بی خبر و حسود به ما فحش نوشتن ما هم کم محلی کردیم خودشون رفتن !!! همین به خدا ... دوستان من بی ادب و اینا نیستم ... نمی گم پاستوریزه ام اما دیگه بی فرهنگ هم نیستم ..

دو سه روزی رفته بودیم شمال نبودیم .... جاتون خالی کلی خوش گذشت .

تا حالا من مطلب علمی نوشتم ؟؟؟ ( منتقد : آخه کودن تو علمت کجا بود ؟؟؟‌! ) خوب الان می نویسم !:

- هر تکه کاغذ را نمیتوان بیش از 9 بار تا کرد.

- در هرم خئوپوس در مصرکه 2600 سال قبل از میلاد ساخته شده است به اندازه ای سنگ بکار رفته که میتوان با ان دیواری اجری به ارتفاع 50 سانتی متر در دور دنیا   ساخت.

- هر سال از 600/557/31 ثانیه تشکیل شده است

- بزرگترین گل جهان فلوزیا نام دارد

- بیشترین ضربان قلب راقناریها با1000بار در دقیقه وکمترین را فیل با27 بار در دقیقه دارد

- اگر تمام رگهای خونی را در یک خط بگذاریم تقریبا 97000 کیلو متر میشود

- سرعت صوت در فولاد 14 بار سریعتر از سرعت ان در هواست

- وقتی مگس بر روی یک میله فولادی مینشیند میله فولادی به اندازه دو میلیونیم میلیمتر خم میشود

- نور خورشید فقط تا عمق 400متری اب دریا نفوذ میکند

- امریکا تا 50 میلیون سال دیگر دو نیم خواهد شد

- عدد 2520 را میتوان بر اعداد 1 تا10 تقسیم نود بدون انکه خارج قسمت کسری داشته باشد

- فشار در مرکز خورشید تقریبا700میلیون تن بر452/6سانتی متر مربع است

- طول عمر مردم سوید و ژاپن از دیگر ملل جهان بیشتر است

- شیشه در ظاهر جامد به نظر میرسدولی در واقع مایعی است که بسیار کند حرکت میکند

- داغ ترین نقطه کره زمین در دالول اتیوپی است . در این منطقه در یک روز عادی دمای هوا در سایه به 94 درجه فارنهایت میرسد

- آبشار آنجل در ونزوئل20 بار بلندتر ازابشار نیاگارا است

- یک لیتر سرکه درزمستان سنگینتراز تابستان است

- 30 برابر مردمی که امروزه بر سطح زمین زندگی میکنند در زیر خاک مدفون شده اند

- نزدیکترین ستاره به زمین بعد از خورشیدالفامنچوری است که فاصله ان تا زمین 3/4سال نوری است

- تنها حیوانی که نمی تواند شنا کند شتر است

- فلز اوسمیم سنگینترین ماده روی زمین است -

- ایا میدانید ۶۰٪ از ماهواره های جهان نظامی و ۴۰٪ بقیه غیر نظامی است

- در هر ثانیه بیش از ۵۰۰۰ بیلیون بیلیون الکترون به صفحه تلویزیون بر خورد میکند و تصویری را که شما تماشا میکنید بوجود می اورد-

- بیل گیتس در هر ثانیه 250 دلار آمریکا درامد داره، یعنی 20 میلیون دلار در روز و 8/7 میلیارد دلار در سال

- گزنه برای درمان رماتیسم، درد کمر در ناحیة دمبالچه، درد لگن خاصره ( درد اعصاب کمر ) و نیز درمان بیماریهای مثانه، مجاری ادراری و کلیه بسیار مفید است

- ایا میدانید شانس شبیه بودن دو اثر انگشت یک به ‫64 میلیارد است‌.‏

- اگر امواج ماورای صوت را به قسمت محدودی از فضا که در ان گرد و غبار و یا ذرات دود سیگار موجود باشد بتابانیم این ذرات با سرعت رسوب میکنند

- ایا میدانستید درجه حرارت بالاترین قسمت یک شعله به 1540 درجه میرسد در حالی که پایین ترین قسمت ان فقط 300درجه حرارت دارد.

- در تقسیمات لشگری به ده هزار سرباز ، تومان گفته و فرمانده آنرا امیر تومان می نامند .

جالب بود نه ؟ پس تا برنامه بعد !!!!

نظرات 26 + ارسال نظر
من و بنیامین پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:11 ب.ظ http://manoben.persianblog.com

سلام آرش جون /// باشد // بعدا میخونم // شاد باشی

شهریار اس اس پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:43 ب.ظ

salam manim balam:P

manim balam san ela hammasha boojoor yaz ki mofid olsoon:D
ok?:X
fadat sham betel ba ham sohbat konim:X
bybye=;:X

انیشتین جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:09 ق.ظ http://anishtain.persianblog.com

بابا دانشمند!

یه آشنا جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:16 ق.ظ

به قول شهریار اس اس همیشه اینطور بنویس که حداقل وبلاگت ضایع نباشه !

انیشتین جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:36 ق.ظ http://anishtain.persianblog.com

ساده نیسم .. فقط یه گناه بزرگ کردم.. اونم اینه که عاشق شدم.. میدونم شاید یه عروسک باشم! ولی عوضش من باهاش بازی نمیکنم...

انیشتین جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:41 ق.ظ http://anishtain.persianblog.com

نگفتی ۱۷ روز دیگه زنده باشی چیکا میکنی؟

سینا جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:25 ق.ظ http://ebimusic.tk

سلام آرش جان آهنگ در خواستیتو حتما میذارم امیدوارم موفق و ژیروز باشی

انیشتین جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:41 ب.ظ

منبع نوشته هاتم ذکر کن.

اشک و لبخند جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:13 ب.ظ http://ashko-labkhand.persianblog.com

اگه نگم جالب نبود دروغ گفتم جریانه گله رو مطمئنی؟....مرسی که زیاد لطف داری...بابای

سالی شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:16 ق.ظ

مرسی از اینکه جواب پی اممو دادی بای موفق باشی

انیشتین شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:35 ب.ظ

این هتل کالیفرنیا رو چرا با ترانش نمیذاری؟

دلارام شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام ارش جات خالی عجب کنسرتی بود چه خبر چه کرد شادمهر خیلی خوب بود محشر خیلی دوست داشتم کنارت باشم من همین صبح رسیدم تهران موفق باشی

غزال یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:10 ق.ظ http://narbanoo.persianblog.com

سلام.خیلی با حال بودند.خصوصا اون خئوپوسه.ممنون که سر زدیو شرمنده که دیر اومدم.بای

نازنین یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:05 ق.ظ http://nazaninnima.persianblog.com

اطلاعات جالبی بود خیلی هاش نمی دونستم .
حضـورت بهـشـتی سـت
نگـاهـت مـلکــوتی سـت
کــلامـت آســمـانـی سـت
پس مهربانی کن .... آبی آرام بلند آپ شد . منتظر مهربونی شما لحظه شماری میکنم .

پفیوس یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:33 ب.ظ

janoovi yiiiiiiiiiiiim:D:D

آرش(گربه ای روی شیروانی)( صابخونه ) یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:15 ب.ظ http://www.a2h.blogsky.com

سلام به همگی ... ممنون از همگی .... دلارام جان خوش اومدی و خیلی خوشحالم که بهت خوش گذشته ... بهت ایمیل می زنم .... انیشتین جان ممنون که سر زدی و در ضمن من منبع نوشتمو نمی دونم چون برام ایمیل رسیده !

غزال دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:04 ق.ظ http://narbanoo.persianblog.com

سلام. اینا که خوبه من دکتر باغبون دیدم

دلارام دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:42 ب.ظ

ارش میلم رسید اگه نرسید من ۱۶ سالمه عزیزم راستی ارش بزای کنکور میخوانی منکه خیلی معدلم ۲۰ شد اخر بچه مثبت (ههههههه)

آرش(گربه ای روی شیروانی)( صابخونه ) دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:35 ب.ظ http://www.a2h.blogsky.com

سلام دلارام جان ... شرمنده این ایمیل من بسته شده ... من خودم برات با ایمیل جدیدم میل می زنم . در مورد کنکور هم باید بگم که جزو اولین کسایی هستم که تونسته بودم تو دوم دبیرستان تو دانشگاه آزاد رشته مهندسی قبول بشم !!!! اما خوب چاره ای نیس باید درس بخونیم . انشالله هر دومون تو دانشگاه تهران قبول می شیم .

آرش(گربه ای روی شیروانی)( صابخونه ) سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.a2h.blogsky.com

سلام دوباره !!! دلارام ایمیلم درس شد !!! یعنی درستش کردم ... منتظر ایمیل های قشنگت می مونم .

دلارام سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:44 ب.ظ

خیلی خوشحالم کردی ارش موفق باشی من به تو به درس خوندنت ایمان دارم برایه منم دعا کن که امسال ازاد یه رشته خوب قبول شم هم امیدوار شم هم جوابه زحمتهایه همگی رو بدم من امسال به ازاد نرسیدم ولی انشاءلله همگی موفق باشن قربان تو دوسته عزیزم

دلارام چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 06:20 ب.ظ

ارش متولد چه ماهی هستی خصوصیات اخلاقیت خیلی شبیه به منه

آرش(گربه ای روی شیروانی)( صابخونه ) شنبه 4 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 06:55 ب.ظ http://www.a2h.blogsky.com

سلام دلارام من متولد اردیبهشتم ! تو چی ؟

دلارام شنبه 4 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 07:05 ب.ظ

وای چه ماهی تمام عزیزترین کسایه من تو این ماه به دنیا اومدن ارش باور کن حدس میزدم بهترین ماهه سال عاشقشم من ماله اذرم ولی اردیبهشت یه چیزه دیگس

آرش(گربه ای روی شیروانی)( صابخونه ) شنبه 4 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 07:17 ب.ظ http://www.a2h.blogsky.com

مرسی دلارام جون ... ماه تولد تو هم خیلی باحاله ... ماه تولد هر دومون قشنگه .

علی دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:45 ب.ظ

ببین کمی قدیمیه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد