گربه ای روی شیروانی !

داره صداش میاد ! خودشه ! آرش بعد از یه وقفه طولانی و با یه وبلاگ متفاوت داره وبلاگو حا ضر می کنه اونم چه حاضر کردنی ! تیترو ببین ! لوگو هارو ببین ! دیگه می تونم  بگم وبلاگ رسمی شد و جلوی دو تا مهمون آبروی آدم نمیره ! خلاصه از این رو به اون رو شدم  اما .... من خودم از تغییرات خوشم اومده ولی این که مهم نیس ! مهم اینه که شماها هم خوشتون اومده یا نه !؟ فقط شما می تونین   آرش رو از این سردرگمی نجات بدین ! چطوری ؟ خوب با نظراتتون ! منتظرم !  

                                            _________________

وبلاگ از کجا شروع شد ؟                              از ولنتاین و ترونه

از کار یادداشت و قالب                                  یه یادداشت عاشقونه

                                                                           (با تصرف و تلخیص از اندی ! )

آره به همین سادگی . همین طور الکی الکی ما هم وبلاگ دار شدیم ها ! اما یه توصیه دارم واسه اونا که وبلاگ ندارن و خیال دارن وبلاگ باز کنن. فقط تو یه جمله : بی خیال شین ! خیلی کار وقت گیریه .... خلاصه از ما گفتن !

                                            ________________

حتما اکثرا از مراسم اسکار با خبر شدید . اونجا هم باید حق ایرونیا خورده میشد . یه آبم روش ! باید همه جا هیچ باشیم . باید همه جا سرکوفت بخوریم . آخه ایرونی بودن خشک و خالی که افتخار نداره ! این انسانیت و درستیه که اهمیت دارن . اما بعضیا اینو نمی فهمن و ما رو راحت نمیذارن ! امیدوارم روزی رو ببینم که .... اصلا ولش کن . من کجا و سیاست کجا ؟! بیخی !

                                            ________________            

آقا دیدم دست به خودکارم بد نیست گفتم یه متن عاشقونه بنویسم  ! بخونین شاید خوشتون بیاد : 

 در کویرتنهایی . در برهوت هوس . در تنهایی وحشتناکی که وجودم را با تمام وجود می بلعد .

به تو می اندیشم .

چشمان درخشانت تاریکی وحشت بی تو بودن را روشن می کند

آتش عشقم سرمای غربت را می سوزاند

باران چشمانم کویر را جنگل می کند

گرمای آغوشت آبم می کند

و شیرینی بوسه ات سیرابم می سازد.

در همه جا با یاد تو جان می گیرم . تا ابد هر جا که باشم .

دوستت دارم .

اینو تقدیم می کنم به ..... که تا ابد دوستش دارم ! 

                                              ________________

خوب این برنامه هم تموم شد ! منتظر یه یادداشت هیجان انگیز و اکشن ! واسه دفعه بعدی باشین ! نظر دادن  یادتون نره . بای بای !

نظرات 13 + ارسال نظر
۶۲۲ پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:55 ب.ظ http://413.blogsky.com

سلام
خسته نباشی و دستت هم درد نکنه . وبلاگت خیلی قشنگه
به اون کسی هم که آقا آرش دوسش داره تبریک می گم
ایشالا که عشقتون پاینده .

رامین جمعه 22 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:35 ب.ظ http://www.esteghlal.co.nr

سلام آرش
اگه وقت کردی یه سر به اینجا بزن
www.raminx.tk

امیرحسین جمعه 22 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 04:05 ب.ظ http://amireghlimi.blogsky.com

به جمع ما خوش اومدی :-*

مسافر هتل کالیفرنیا شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:19 ق.ظ http://sokote-marg.blogsky.com

داش آرش خوشحالم که می بینم باز اومدی

ممنون ! خدا شاهده با وجود دوستان عزیزی مثل شما تو قسمت نظرخواهی کلاس وبلاگ کلی بالا میره و من واقعا افتخار می کنم !

[ بدون نام ] شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:58 ب.ظ

آرش دوست داریم

منم شما رو دوس دارم فقط لطف کنین اسمتونو بنویسین

[ بدون نام ] یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 07:24 ب.ظ

salam arash joon
ba arze sharmandegi chize jalebi too vebloget niss bejoz hamoon dassane aghaye bagheri:P

واقعا جالبه ! من توی حسود و عقده ای رو خوب می شناسم ! اسم نحست رو هم نمی خوام بگم که کلاس وبلاگم صد برابر میره پا یین ! ولی خیلی حسودی نکن واسه قلبت ضرر داره ! یه دفعه می ترکی ! هر وقت هم فرق بین وبلاگ و وب سایت رو فهمیدی بعدا بیا تو وبلاگم نظر بده ! کلاس وبلاگ رو نیار پایین !

زهرا یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 07:52 ب.ظ http://zahra-hb.com

اندی این آلبوم رو کی خونده:):)

تا زه ی تازه ! حتما برین و بخرین !

سارا (سایبان عشق) دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:44 ب.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

سلام آقا آرش.
بسیار زیباست! نیازی نیست سردر گم باشی.
در باره ی سیاستم همون بهتر که بی خیالش باشی چون پدر و پسرم نمیشناسه!
قبلا رسیدن بهار رو بهت تبریک میگم.
شاد باشی و بهاری

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 11:12 ب.ظ http://anametall.persianblog.com

سلام وبلاگت قشنگه....به من هم سر بزن!

باران جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:45 ق.ظ http://behindblueyes.persianblog.com

سلام امیدوارم اونی که دوسش داری همیشه پیشت باشه عیدتم مبارک!

تبریز یاهو سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:43 ب.ظ http://www.tabrizyahoo.tk

salam arash joon
vaghan ba in neveshte hat mayeye eftekhare maha shodi....
omidvaram ke morattab az in neveshtehat benevisi
Maam poshtibanit mikonim
enshallah be ham beresin;)

سلام دوست عز یز ! واقعا ممنونم . قربونت . در ضمن من نوکر شما و بچه های یاهو تبریز هستم !

لاله سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:46 ب.ظ

سلام ! کاش اونی که دلمو بهش داده بودم و اونو شکست یه ذره مثل تو بود ! عیدت مبارک !

مهشید دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام وبلاگ جالبی داری موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد