خدا به دادمون برسه !

سلامی به گرمی تابستون به همه دوستان عزیز ! امروز خدمت رسیدیم تا دوباره با هم یه حالی بکنیم . بخونین و نظرای قشنگتونو برام بنویسین  :

من نمی دونم ماها که تو ایرانیم چطوری داریم زندگی میکنیم ؟ با ترس و وحشت و خفگان ... آدم نمی تونه جم بخوره ! این کارو نکن ... اون کارو نکن ... آدم حالش از این زندگی بهم می خوره  ! مخصوصا تازگیا که تو نصف ایران حکومت نظامیه . یعنی یکی میاد به آدم دستور می ده که فقط یه هفته لازمه که چربیای لای ریششو تمیز کنی ! یکی که شباهتش به شامپانزه به مراتب بیشتر از انسانه ومدرکه پنجم ابتدایی هم نگرفته شده تاج سر و می تونه به یه آدم تحصیل کرده هم بگه که چطوری بخواب چطوری بخور و چطوری زندگی کن و چطوری بپوش و ....

اون روز که حالم خوش بود به دو تا از دوستام گفته ام که بریم هم بگردیم و هم تو این هوای داغ یه بستنی حسابی بخوریم . یکی از دوستام می خواس بعد از اون بره کلاس گیتار واسه همین گیتارشم پیشش بود. بعد از اینکه بستنی رو خوردیم وسط راه این دوست گیتاری ما یادش می افته که ای  بابا عینک آفتابیش مونده تو مغازه ! خلاصه .... گیتار موند دست ما و اونم بدو بدو رفت که عینکشو برداره . البته قبلا هم شده بود که با ساز موسیقی بیرون باشیم اما نه ساعت 8 شب اونم درست جلوی ماشین الگانس یگان ویژه ! دیگه کم مونده بود سکته رو بزنیم که خوشبختانه تا دوستمون بیاد به یکی از کافی نت ها که صاحبشم آشنا بود رفتیم و خودمونو قایم کردیم ... حالا باحالیش اینجاس که تو راه چند تا زن چادری که احتمالا 50 ساله و ترشیده بودن معلوم بود از اون خرای چماق دارن داشتن رد می شدن و وقتی مارو نگاه می کردن انگاری همون لحظه یه راسو زیر بینیشون بو ول کرده بود و با نفرت به ما نگاه کردن و بعد از گذشتن از ما به هم دیگه گفتن ببین تو رو خدا مملکتو فساد ورداشته ... کره خر عوض اینکه دنبال دین بره می ره دنبال تار ! اول خواستیم جوابشو بدیم بعد دیدیم که وقتی یه آدم عهد بوقی که  فرق بین تار و گیتارو نمی دونه نمی شه آدم کرد و بیخی شدیم !

فقط خدا به داد این ملت برسه !!!

                                                 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

WowWowخوب ! نوبتی هم که باشه نوبت عکس هاس ! روی هر کدوم کلیک کن تا عکس مربوط به اونا بیا ( البته اگه روی صفحه وبلاگ میومدن ، اونارو همینجا می ذاشتم اما متاسفانه نمیشه مستقیم نمایششون داد )‌‌ :

        یه سورپرایز واسه دخترا و خانومای گل !
        چگونه خواننده شویم ؟!
WoW
        چگونه لات لوت شویم ؟!

                                                ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خیلی باحاله تو مملکتای دیگه وقتی یه همنوع موفقیتی کسب می کنه بقیه ی افراد بخاطر اون جشن می گیرن و خوشحالی می کنن اما تو ایران بد بختی اینه که نه بلکه خوشحالی نمی کنن بلکه با حسادت های بیش از حد پشت سرش شایعه هم می بافن و مرتب ازش انتقاد می کنن ! مشکله ایرانیا حسادت و چشم هم چشمیه ... حتی دو تا برادر هم تحمل موفقیت همدیگه رو ندارن ... واسه همیناس که ما ایرانیا عوض فکر کردن به پیشرفت و ایمپروو ! به فکر بی ارزش کردن کار های با ارزش دیگرونیم ! فقط میتونم بگم واقعا متاسفم !!!

                                               ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خوب خوب خوب.... یادداشت ما به سر رسید . اما این گربه به شیروونی نرسید ! به امید رسیدن آقا پیشی به پشت بوم ! خدانگهدار .

نظرات 19 + ارسال نظر
نـــــــــــــــــــــــــــــــ جمعه 12 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 05:23 ب.ظ

salam arash joon nokaretm va karet kheili doroste;kochike to nima:x

آقا نیما برعکس گفتی چون من کوچیکتم . واقعا از نظرت خوشحال و شاد شدم و ممنون که اومدی

فریبا جمعه 12 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:05 ب.ظ http://noghre-dagh.persianblog.com

salam,,weblageton kheyli jazab va por matlabe,, man baraye tabadole link amadeam,, khosh hal misham be manam sar bezanin,, mersi, byee

سلام فریبا خانوم لینکتون حاضره .

شهریار اس اس جمعه 12 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 09:21 ب.ظ

:P:Dحالا آرشی در مورد یان الیار یه چیزایی بگو

اونم به موقع عزیزم !

[ بدون نام ] جمعه 12 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 09:35 ب.ظ

اکسیژن پاک آسمانی ! مرا با این همه منواکسیدکربن در کوچه های کدر شهر گم مکن . به خدا ریه هایم غبار دارد . به خدا من تمام روزها را برای دیدن روحی که ملحفه نیست آواره شهر هستم » چه کنم با درختچه های کاکتوس بینوایی که در تکزاس نگرانی » غریبند .؟ با اوضاع خاردارشان چگونه سر کنم ؟ L بزرگم کن نگذار تا ابد به جای در از قفل وارد خانه ات شوم ! می دانم تو ماهی اما چرا در خسوف فاصله مرا گیر می آوری؟ این حبه قند را عمری نبینی خیالی نیست » اما من تا ابد بی هراس بیماری » از کله قند چشمانت چای می خورم سلام داداش خالا اگه گلی نخواد لات و لوت شه باید کدوم گربه رو و البته کجا ببینه تا حسابی جواب حرفاشو بده هان؟؟؟؟ بابایی خوب گوش کن آدرسه دیواره خونتو بده مامانی یه حالی به لفکار بی حالت بده به من سر بزن خوشحال میشم راستی تو رو خدا وقتی میای یواش بیا چون دوست ندارم وش های دیوارمو فراری کنی اخه من عاشق موش هام به جونه ...............

نفست زندگیست و قلب پاکت روحیست که ملحفه نیست . برای کاکتوس ها از عشق و مهر بخوان شاید که آنها هم غریبی نکنند . درم همیشه برایت باز است و نیازی به قفل شکستن نیست . برق چشمانت خسوف فاصله را پر می کند و مهم تویی ...... سلام دوست عزیزم . نظرتون خیلی رو من تاثیر گذاشت . خیلی خوشحال میشم اگه خودتونو معرفی کنین . در ضمن ، من بیشتر از تو موشا رو دوس دارم ! یعنی همه رو دوس دارم . خداوند نعمت مهر رو بهم داده .... به امید پیام بعدیتان !

من و بنیامین جمعه 12 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:15 ب.ظ http://man0ben.persianblog.com

سلام جالب بود *** سر افراز باشید ***

ممنونم عزیزم مرسی که اومدید

یک آشنای غریب شنبه 13 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:04 ق.ظ

می توان به قضایا بهتر هم نگاه کرد .
شما اگه با دوست دخترت بری بیرون در حد بستنی خوردن اشکال نداره اما اونا که نمیدونن شما فقط بستنی خوذدین
در ضمن در اموری هم که به شما مربوط نمیشه دخالت نکن .
فوضولی ها تو هم کم کن .
دارم بهت هشدار میدم . برات گرون تموم میشه .

منظورتو مبهم گفتی حتما خودتو معرفی کن .( البته فکر کنم نظر چهارم هم مال خودته ) می خوام یه جواب بهت بدم ! خودتو نشون بده ! اما هر کی هستی منو خوب میشناسی ! اگه اینجا نمی تونی راحت صحبت کنی تو چت پی ام بده .

نازنین شنبه 13 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:50 ق.ظ http://nazaninnima.persianblog.com

وقتی دلم گرفته است و میخوام شارژ شم . وبلاگ شما که سراپا هیجان وجوانی شادم میکنه . مرسی لینکم گذاشتی . من آپ شدم تو هم مهربونی کن .

نازنین جان این لطف شماست . واقعا ممنونم

چوچوله شنبه 13 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:45 ب.ظ

age ye chize hesabi bashe too bloget oonam shere hotel california e:|

مرسی که انتقاد کردین و نظرتونو دادین اما من باید بدونم شما کی هستین پس اسمتونو بنویسین و لحنتونو یه ذره ملایم تر کنید چون من آدم آرومیم ... در ضمن این طرز صحبت کردنه که اثر می ذاره نه خود حرف ... راستی ، واقعا نظرتون همینه ؟ یا این حرفتون از روی .....

چوچوله شنبه 13 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 06:35 ب.ظ

اسم من چوچولست!!! اگه خوشم میومد خودمو معرفی می کردم!!!اصلا خوشم نمیاد که با آدمایی مثل تو خوب صحبت کنم.

خدا رو شکر که اکثر آدمایی که میان و نظر می دن منو میشناسن و به چرت و پرت های تو گوش نمی دن ! در ضمن ، تو هم متاسفانه از اونایی هستی که دوست داری کارای با ارزش دیگرونو بی ارزش کنی چون خودت نمی تونی وعرضه شو نداری ! هر وقت عرضه شو داشتی که یه وبلاگ مثل مال من درس کنی و قابل رقابت با من باشی اونوقت به چرت وپرت هات گوش میدم !

[ بدون نام ] شنبه 13 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:05 ب.ظ http://www.geocities.com/sina_2050

سلام عزیز برادر لوگوی شما در سایت من قرار داده شد منتظرم.سینا
http://mohammadrezagolzar.blogspot.com

مرسی سینا جان منم بهت حتما لینک میدم . قربانت

[ بدون نام ] یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:41 ق.ظ http://noghre-dagh.persianblog.com

salam, mersi aziam,, dar avalin forsat linketo mizaram,, mersi ke sar zadii,, movafagh bashii,,byee

ازت ممنونم دوست عزیز . بازم بهم سر بزن

میتی یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 02:34 ب.ظ http://faddist-fondling

ما که حال دادیم میخوایم لینکم بدیم میشه ؟
منتظر جوابت هستم

حتما میشه دوست عزیزم چرا که نه ! فقط لطفا آدرس وبلاگتونو دقیق بنویسین . منتظرم

سینا یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام ارش عزیز . اگه به اسم (سیناوگلزار) لینک بدی ممنونت میشم.

میتی دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:19 ق.ظ http://faddist-fondling.persianblog.com

سلام پیشی جون ( آرش ) . منم لیکت گذاشتم . حالا هم آپم و منتظر کامنت شما

سینا دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 03:21 ب.ظ

ممنونم ارش...

خواهش می کنم عزیزم وظیفه بود

فریدا دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 03:28 ب.ظ http://anishtain.persianblog.com

آدمها همه چیز را حاضر و آماده از مغازه تهیه می کنند، اما چون مغازه ای نیست که دوست معامله کند، آدمها مانده اند بی دوست.

عزیزم الان تو اینترنت دوست هم معامله میشه !!!

[ بدون نام ] دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 03:29 ب.ظ

آره! بازم تابستونه!

انتقاد سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 06:35 ب.ظ

والله چی بگم !!! حد اقل آدرس عکسایی رو که می ذاری رو درس بذار !

نادیا پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 03:10 ب.ظ http://bahare_khoshtip@yahoo.com

سلام.ایول.......۲۱میدم از ۲۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد