حرف دل ...

سلام به همه دوستان گلم ... اول از همه باید به خاطر نظرات قشنگتون ازتون تشکر کنم ... واقعا منو خجالت دادین .... بعد از خوندن تک تک نظرات روحیه گرفتم....
 
البته یه تشکر خیلی ویژه و مخصوص به دو نفر دارم که واقعا منو به حدی شرمنده کردن که مجبور شدم از شدت عرق ریختن ! دوش بگیرم !!! اول به دلارام خانوم عزیز و بعد به عسل خانوم ... رو سفیدمون کردی آبجی !‌(‌برای هر دوشون ) و همچنین یه تشکر هم از علی جون دارم ... دمت گرم ...

                                              ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یه عده از دوستان ازم خواسته بودن که عکسمو بذارم تو وبلاگ اما متاسفانه این کار به دلایلی امکان پذیر نیست ... شرمنده همتون هستم .... ایشاالله تو یه فرصت مناسب ... !

                                              ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
خیلی جالبه ... تازگیا واسه بد حجابی و بیرون بودن پای خانوما مجازات تعیین کردن !!! همه جرایم و تخلفات و دزدی ها و قتل ها و ... تموم شده بود و حالا به این مشکل عظیم اجتماعی رسیدیم ... خودتون موضوع رو بطور کامل در زیر بخونین :‌( برگرفته شده از سایت نو اندیش ) 

   
  برهنگی پا 74 ضربه شلاق ، بدحجابی 2 ماه حبس .

     اغلب شهروندان تهران چند روزی است که عبارت فوق را بر دیوار خیابان ها و بزرگراه های تهران بویژه در مناطق شمالی و غربی شهر دیده اند .

     در حالی که تصور می شد محافظه کاران حداقل تا زمان انتخابات ریاست جمهوری از انجام اقدامات تحریک کننده خودداری کنند و قدری فضای اجتماعی جامعه را برای کسب آرای بیشتر باز نگاه دارند ، زمزمه هایی از مجلس آبادگر و نیز برخی گروههای تند رو مبنی بر تدوین قانون برای حجاب و پوشش زنان شنیده شده است.

     این تا بدانجا پیش رفت که حدادعادل رییس مجلس هفتم گفت: در صورت احساس این ضرورت مجلس قانونی در این رابطه تدوین خواهد کرد.

     چندی پیش نیز نیروی انتظامی اقدام به جمع آوری لباس های تنگ و شلوارهای کوتاه بانوان از مغازه ها کرده و حتی گفته شد که در میادین شهر تهران مینی بوس های نیروی انتظامی اقدام به بازداشت دختران و زنانی نموده که از شلوارهای کوتاه استفاده کرده اند.

     بازتاب منفی این اقدامات بویژه پس از نوشتن عباراتی چون « برهنگی پا 74 ضربه شلاق ، بدحجابی 2 ماه حبس » موجب سردرگمی محافظه کاران بدلیل تناقض در شعارها و نیز اعمال شان شده است . در این بین خبرنگار «نواندیش» شاهد بوده که در برخی مناطق ماموران شهرداری اقدام به مخدوش کردن و یا پاک کردن این عبارات از روی دیوار ها می کنند.

     یکی از بازدیدکنندگان سایت نواندیش در همین رابطه با ارسال ایمیلی نوشته است : «...پس از پایان جریان غذای رژیمی و تسهیلات مورد استفاده نمایندگان ، مجلس آبادگر اولویتی مهمتر از مساله حجاب پیدا نکرده است و این در حالیست که وعده اکثریت مبنی بر رسیدگی به وضع معیشتی مردم تاکنون جنبه عملی نیافته است...»

        ----------------------            
تو شهر تبریز یه هتلی هست به اسم پارس ... چند روز پیش بسیجیان غیور و با شرف ! ریخته بودن و هر چی دختر و پسر اونجا با هم بودن رو با کتک برده بودن هولوفدونی !!!! مشکلات ملت اعم از بیکاری و گرسنگی حل شده و حالا نوبت این چیزاس .... اصلا به ما چه بابا ... از من نشنیده بگیرین ... اصلا من این متنو ننوشتم !!!  اوکی ؟؟؟؟
                            ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ                                  
نوبت می رسه به عکس امروز ... چطوره ؟ 
          
          ----------------------             
خوب ... امروز هم تموم شد ... به امید آپیدن !!!! بای !

نظرات 13 + ارسال نظر
دلارم دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:10 ق.ظ

منم موافقم اخه کی حرف دل جوونا رو ممممممیییییییفففففههههههمممممههههه

دلارم دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:14 ق.ظ

ارش خجالتمون دادی اخه من که کاری نکردم امیدوارم این پیامها باعث دلگرمی تو دوست عزیزم برای هرچه بهتر شدن وبلاگت هرچند زیبات باشه موفق باشی

یه آشنا دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:52 ق.ظ

بابا قربون دهنت آرشی مردیم بابا ملت خواب راحت ندارن ای خداااااااااااااااااااااااااااااااا !!!!!!!!!!!!!!!!!

شهریار اس اس دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:14 ب.ظ

آرشی جای تو بودم بحثای سیاسی رو کبار می زاشتم....

فرداد دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام به آقا آرش . من از شهر مشهدم. اولین باره که به وبلاگتون میام و مشتری شدم ! واقعا دستتون درد نکنه . زود زود بنویسین تا منم بیام . به امید دیدار .

فرشاد سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:36 ق.ظ http://www.TabrizYahoo.com

سلام عزیزم . بیخی . حال منم خیلی بده و دلم گرفته از این مملکت گه! ... ایشاللا درست می شه . مرسی که بهم سر زدی تو تبریز یاهو هم منتظرتم . فدات فعلا بای

سکسی لیدی سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:48 ب.ظ

Hey SeXy Lady:Shagi !!! I LoVe iT Mr. Derakhshan

آرش(گربه ای روی شیروانی)( صابخونه ) سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:15 ب.ظ http://www.a2h.blogsky.com

این نوشته بالا رو خودم حذف نکردم و می خوام بهتون بگم ایشون یه پسر حسود و ذلیل و بد بخت هستند و ما تو مملکتمون تا از این عقده ای ها داریم هیچی نمی شیم ... خدا جون خودت بهشون رحم کن و آدمشون کن ... ای خدااااا... به نظر شما این کارا درسته ؟ ؟؟؟؟ تو نظراتتون بگید .

نازنین چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:10 ق.ظ http://nazaninnima.persianblog.com

زردونیلی وبنفش . سبزو آبی وکبود ... من زبهـترین بهـشت ها گذشـته ام من به بهـترین بهـارها رسـیده ام . ... آبی آرام بلند بعد از سکوت چند روزه باز از عشق می گوید و در انتظار مهربانی شما لحظه شماری میکند . در مورد مطلبی که نوشته بودی : چه بگویم که دگر حوصله ای نیست . یا اگر هست گله ؛ چاره مشکلی نیست

asal چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:28 ب.ظ

salam Arash jan sharmande kardy azizam mersi va begam behet be harfe pesaraye hasood ziad goosh nade ! ba farhanga kam peyda shodan :p

تنها چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:50 ب.ظ http://www.tanha.blogdrive.com

گیرم که می زنید گیرم که می گشید....
با رویش نا گزیر جوانه ها چه می کنید!
وبلاگ بسیار جالبی دارید لینکتون رو اضافه می کنم

انیشتین چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:39 ب.ظ http://Anishtain.persianblog.com

زیاد نوشتی!‌ولی فهمیدم دردت چیه!‌اینروزا مد شده!‌بسپرش طبیعت درس میشه( این از اون حرفا بید!) راسی عاشقی؟ عاشق چی؟

سویم چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:36 ب.ظ http://ch4l2m_magic@yahoo.com

ارش جان...یه توصیه ای برات دارم...بهتره این بحثهارو بذاری کنار..از دسته من یا تو کاری ساخته نهست...فقط اعصابمون بیشتر خراب میشه با فکر کردن به ان مسایل عذاب دهنده!!!موفق باشی..بای..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد