فواید شباهت به گوگوش !!!

سلام سلام سلام ....

تو رو خدا ببخشید زود زود نمی نویسم ها ... آخه دارم رو یه سایتی کار می کنم که فعلا حالت سورپرایز داره  و نمی تونم فاش کنم ....

راستی تا یادم نرفته بگم : از این به بعد تو وبلاگ یه قسمت به نام عکس و موزیک درخواستی داریم که شما دوستان عزیز و گل آهنگ و یا عکس مورد علاقه خودتونو می فرمایید و من با  به موسیقی ها و عکس های درخواستی شما لینک می دم .... خوبه نه ؟؟؟؟

به زودی تو وبلاگ یه مسابقه برگزار میشه که شامل 15 سواله و هر کی به بیشتر از 10 سوال جواب درست بده صاحب یه وبلاگ با قالب آماده و بوسیله من طراحی میشه ... خوبه نه ؟

اینم بگم : قراره یه اتفاقاتی اینجا بیافته که ... حالا نمی گم چی می خواد بشه اما یه چیزی تو مایه های مصاحبه و گفت و گو ..... بسه دیگه !!!! می خوام هیجان انگیز باشه .....

                                                _______________

البته راستش من زیاد اهل مجله و روزنامه های ایرونی نیستم اما اون روز تیتر یکیشون توجهمو جلب کرد و باعث شد تا اونو بخونم ... تو یه قسمت از این مجله یه گفت و گویی با مهناز افشار شده بود .... ازش پرسیده بودن نظرت چیه که شبیه گوگوشی ؟ میگه : من اصلا نمی خواستم اینطوری بشه و اصلا برام مهم نیس .... تا اینو دیدم خون جلوی چشامو گرفت .... از همینجا به خانم افشار میگم : مهناز جون صد سال هم خودتو بکشی تا به روت نیاری، همه از حالت حرف زدنت و لبات می فهمن که از خداته شبیه گوگوش باشی .... اینم بدون که صد سال هم بگذره انه گوگوش هم نمی شی... البته این تنها حرف من نیس . در این مورد نظر بدید ... گوگوش از اونا نیس که یه افاده ای و از خود راضی و تو خالی و بی هنر بیاد مثل اون بشه ... خانم افشار شما هم خودتو جمع و جور کن و با یه شهرت سطحی ( که اونم در سایه شباهتت با گوگوش بوده ) جو نگیردت !!!!

                                              _______________

تازگیا خودم یه آهنگ درست کردم که اسمش خورشید خانومه ... قبلا فقط تنظیم آهنگ می کردم اما این اولین آهنگمه ... البته هنوز ضبط نشده اما قول می دم به زودی بذارمش تو نت و یه لینک بهش بدم تا شما هم بشنوین ... با گروهمون ( که قبلا معرفی کردم ) می خواییم یه آلبوم بدیم که این آهنگ هم توشه ... البته خداییش اگه به سنمون نگاه نکنی کارمون خیلی درسته . یعنی وقتی آدم با احساس بخونه کارش به دل می شینه .... نظر شما چیه ؟

                                             _______________

یه مژده ... به زودی تو وبلاگ یه نویسنده مهمون هم می نویسه ... آره ... قرار بعضی وقتا به جای من یه خانوم گربه بنویسه !!!! چطوره ؟ البته واسه یادداشت بعدی قول نمی دم ولی داره صدای پاهاش از رو شیروونی شنیده میشه .... در این باره هم نظرتو بگو .....

                                           ________________

خوب خوب خوب ... مثل اینکه زیادی زر زدم نه ؟ ( منتقد : آخه بچه تو که یادداشت نداری چرا چرت و پرت می نویسی ؟؟؟؟ ) بهرحال خوشحال شدم به امید دیدار و خدانگهدار !!!!

نظرات 16 + ارسال نظر
فقط گوگوش چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:32 ب.ظ

منم موافقم . مهناز افشار ، ... گوگوش هم نیس و امیدوارم بیاد و خودش ببینه .

سویم چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام....دفه ی گذشته که جوابی به من ندادی...:) ولی عز
یز باز هم میگم که حرفات برام جالبه...!!!!!!
۷ مرداد ۷.۳۰

سلام سویم جان و ممنون از اینکه اومدی ... عزیزم باور کن سرم اینقدر شولوغه که فرصت سر خاروندن و پاسخ به تمام نظراتو ندارم ... ازت واقعا معذرت می خوام.

سویم چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:58 ب.ظ

منم با حرفات در مورد مهناز افشار موافقم...۱۰۰٪.....اون روز رفتم به فیلم زهر عسل...فقط تو فیلم شوکه میشد..از اون شوکه شدنای مصنوعی...!!!از فیلم زده شدم...

اشک و لبخند چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:11 ب.ظ http://ashko-labkhand.persianblog.com

هیچ کس گوگوش نمیشه...منتظر سوالتات هستم چون به قالب احتیاج دارم...

آرش(گربه ای روی شیروانی)( صابخونه ) چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:47 ب.ظ http://www.a2h.blogsky.com

دوستان عزیز توجه داشته باشند که طراحی قالب فقط واسه برنده ها نیس و من هر کمکی در ضمینه قالب و طراحی اون از دستم بر بیاد انجام میدم .

سویم پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:13 ب.ظ http://ch4l2m_magic@yahoo.com

سلام....ارش جان نیازی به معذرت خو.اهی نبود...حرفام اصلن از ته دلم نبود..موفق باشی....

انتقاد پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:02 ب.ظ

گوگوش تا ابد جاویدان خواهد بود و هیچکس نمی تونه مثل اون باشه !

آزاد پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:26 ب.ظ

وبلاگت خیلی باحاله دس به قلمتم خوبه.همیشه موفق باشی.قربانت داداشی.

ساناز پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:12 ب.ظ

salam Arash . manam movafegam . hichks gogosh nemishe

علی جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:35 ق.ظ

من هم از همینجا به خانم افشار می گویم : شما گوگوش نخواهید شد .
از متن های قشنگ تان هم ممنونم .

تنها جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:50 ق.ظ http://tanha.blogdrive.com

حالا که جو گرفتتش به شدت... لینکت هم درست کردم(آخه قبلن گذاشته بودم ولی یه سوتی بزگ داده بودم... حالا بماند....)

مهشید جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:33 ق.ظ

سلام . من با اون منتقد آخر یادداشتت موافقم !‌آخه تو که یادداشت نداری چرا می نویسی ؟! بهرحال خسته نباشی

مهشید جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:34 ق.ظ

راستی منم باهات موافقم . مهناز افشار خیلی تابلوئه و از خداشه شبیه گوگوش باشه .

بهار جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:32 ب.ظ http://bahar68.blogsky.com

به نظر منم اصلا شباهتی نداره این مهناز خانوم!

پسر خورشید(امین) شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:55 ق.ظ

Salam arash joon webloge ghashangeto didam albatte chon sa2 3 bad az nesfe shabe natoonessam yaddashtato khoob bekhoonam amma save kardam bara bad.
eyval webloget ghashang bood ensha allah movaffaghtaram bashi

گوگوش یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:15 ب.ظ

مهناز افشار شبیه کس منم نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد