دم غنیمت است !

نوشته شده توسط سویم

توضیح : همونطور که وعده داده بودم ، یکی از دوستان عزیز ، یه دختر خانوم گل به اسم سویم امروز نوشته و امروز سراسر خدمت ایشون هستیم . من از سویم جان متشکرم که افتخار داد و برامون نوشت . با هم می خونیم :

سلام

 این اولین باریه که دارم حرفمو تو اینجا می نویسم .... بنابراین نمی دونم باید چه جوری رفتار کنم !!!؟

اگه کم حرف باشم میگن بی بخارم .... و اگر زیاد حرف بزنم میگن زود خودمونی شده !!!!

من میخوام در مورد زندگی کردن در همین لحظه براتون بنویسم ... بعضی از افراد هستن که همیشه در زندگی در لحظات گذشته زندگی می کنن

اینا از روبرو شدن با زندگی وحشت دارن و از واقعیت فرار می کنن .... تمام زندگیشونو صرف فکر کردن به خاطرات خوش گذشته می کنن و تمام لحظات زندگی خودشونو از دست می دن ... !

بعضی از افراد هم هستند که همیشه در حال خیال بافی و تجسم کردن رویا برای آینده خودشونن .... مثلا اینکه ثروتمند بشن ... مشهور بشن و ....اینا هم زندگی خودشونو با خیال بافی به باد می دن ....

به نظر من مهمترین لحظه زندگی همین حالاست . ما تو لحظه حال هست که می تونیم لذت ببریم و عشقو تجربه کنیم و آینده خودمونو بسازیم ...

میشه در چند جمله و بطور خلاصه گفت که : گذشته گذشته است . آینده ممکن است هرگز اتفاق نیافتد پس تنها لظه زندگی همین حالاست و دم غنیمت است ! ( با تشکر از آرش که اجازه داد منم اینجا سهیم باشم ) .

                                              ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
-------
                                              ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آرش :
 از سویم عزیز بسیار ممنونم و امیدوارم بازم اینجا بنویسه .

منتظر ما باشید ....

تا بعد ... خدا نگهدار .

نظرات 22 + ارسال نظر
آرش(گربه ای روی شیروانی)( صابخونه ) یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.a2h.blogsky.com

سویم جان دستت درد نکنه .. من هر چی فکر کردم نتونستم خودمو تو یکی از دسته ها بذارم .... آخه از هر کدوم یه ذره دارم .... به امید یادداشت های بعدیت

جایزه یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:34 ب.ظ http://celeron.blogsky.com

سلام به تمام شما دوستان عزیز ما از امروز تصمیم گرفتیم به بهترین نظرات و بهترین وبلاگها جوایزی تعیین کنیم که جوایز ما از قیلل زیر است
۱)کارت اینترنت مجانی ۵۶ k
۲)بهترین کد های جاوا و فایلهای (php.flash ....)
۳)ساخت قالب های بسیار زیبا به صورت اختصاصی
۴)فقط این امکانات به بهترین نظرات و بهترین نوشته ها در وبلگ ها داده می شود
امید واریم شما که این متن را می خوانید برنده این جوایز باشید

بهار یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:42 ب.ظ http://bahar68.blogsky.com

منم فک کنم تو همه ی دسته ها قرار دارم!
قشنگ بود سویم جان

انتقاد یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:43 ب.ظ

ای آرشی شیطون . سویم کیه ؟ ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اشک و لبخند یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:55 ب.ظ http://ashko-labkhand.persianblog.com

سلام با آرش و سویم جان عزیز مرسی قشنگ بود

سویم یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام...خیلی ممنون از نظرات قشنگتون.....!!!!موفق باشین...

بدایع یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.linkestan.com

سویم جان، مطلبت خیلی قشنگ بود. امیدوارم که موفق باشی. بای

الناز یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:30 ب.ظ

مرسی سویم جان . تو هم مثل این آرش قشنگ می نویسی . بازم برامون بنویس

شهریار اس اس دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:24 ق.ظ

ولی بعضی خاطره های گذشته هست که آدم وقتی به اونا فکر می کنه احساساتی میشه!!! یعنی در گذشته زندگی کردن اون قدراام بد نیست!!

من و بنیامین دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:44 ق.ظ http://man0ben.persianblog.com

زندگی به راستی تاریکی ست مگر آنکه شوق باشد . /
و شوق همیشه کور ست مگر آنکه دانشی باشد . /
و دانش همیشه بیهوده ست مگر آنکه کاری باشد . /
و کار همیشه تهی ست مگر آن که .: مهر :. باشد *** راستی جایی که واسه نوشتن انتخاب کردی فوق الهاده ست بازم بنویس //// سبز و سر افراز باشید

سویم دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام...شهریار جان...معلومه که بعضی از خاطرات گذشته هست که ادم با فکر کردن به اونا شاد میشه...منظور من کسایی هستن که نمیتونن موقیعت جدیدشونو در زندگی قبول کنن و فقط به گذشته متوسل میشن..این ادما تو دنیا کم نیستن...موفق باشی.......

میتی دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:02 ق.ظ http://faddist-fondling.persianblog.com

اینم حالی به حولی . چه خبر ؟ منم میخوام بنویسم برات میشه ؟ راستی میتی پیشگو شده تاریخ تولدتت بگو تا برات از آینده بگم .

عرفان دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:30 ب.ظ http://www.erfaniii.persianblog.com

سلام. نوشته ی جالبی بود .نویسنده ی مهمان چه جالب !!!اسم شما رو یه جا دیدم یاد فیلم گربه روی شیروانی داغ افتادم .تا بعد........

نازنین دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:12 ب.ظ http://nazaninnima.persianblog.com

دل من میخواهد با نسیم سحری شاخه ای از گی مریم ؛ بوته ای از گل سـرخ همه را برگیرم و بسازم سبدی از پر طاووس سپید و به تو هدیه کنم تا دعوتی باشـد برای مهربانیت ... من آپم . زیبا نوشته بودید

تنها دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:47 ب.ظ http://tanha.blogdrive.com

زندگی آبتنی کردن در حوضچه اکنون است...
خوشحالم ...شاید به خاطر این که دقیقا مثل من فکر می کنی...... تو اگه تا الان زیاد سهراب نمی خوندی (که شک دارم) حتما بخون......
درضمن اسم بلاگ من تنها هستم نه تنهای تنها
مرسی

احسان(پسرایرونی) سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:42 ق.ظ http://pesarironi.com

سلام وبلاگ زیبا و جالبی دارین. بله باید حال رو غنیمت شمرد و ازش به نحو احسن استفاده کرد. امیدوارم همیشه و همه حال خوش و خرم باشی . فعلا بای بای

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:44 ب.ظ

ارش از حمایتاتم ممنون خیلی خوشحالم وبه وجودت افتخار میکنم چون سطح فکرتت عقلت و شعورت بالاست اگه من این چند وقت برای یاری تو نبودم به این خاطره که مودمم خراب بود و به اینترنت دسترسی نداشتم ولی بدون از ادمی با شخصیتی مثل تو همیشه حمایت میکنم مثل همیشه موفق باشی

سلام دلارام جان ... واقعا شرمنده ام کردی .. خیلی خانوم و با شخصیت هستی ... خیلی خوشحالم که باهات آشنا شدم . واقعا گلی ... مرسی از نظرات خیلی زیبات ... به امید دیدار

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:46 ب.ظ

نوشته بالا مال دلارام بود ببخشید اسمم یادم رفت

دلارام سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:56 ب.ظ

سویم نظراتت زیبا بود

دلی چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:45 ق.ظ

ارش با نظرات زیبات صفحه وبلاگ رو زیبا کن

دلارام خانوم این نظرات خوشگل و زیبای شماست که صفحه رو قشنگ می کنه

میتی چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:50 ق.ظ http://faddist-fondling.persianblog.com

سلام عزیزم سال تولدت نگفته بودی ! ولی از روی ماه برات نوشتم بیا ببین . منتظرتم

[ بدون نام ] جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:01 ب.ظ

سلام عا لی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد