مصاحبه با آرش ( گربه ای روی شیروانی )‌ !

در خدمت گربه ای روی شیروانی هستیم تا گفتگوی کوچیکی باهاش داشته باشیم :

_ سلام
_سلام علیکم و رحمت الله و برکاته و....

_ خودتو معرفی کن .
_ من کوچیک شما آرش هستم . بهم پیشی و کت من و هر چی که یه جورایی به گربه و جک و جونور ربط داشته باشه می گن !!!

_ اوقات فراغتت رو با چی می گذرونی ؟
_ آخه به تو چه ! ترو سنه نه ؟ تو هم شدی صدا و سیما که به فکر فراغت ما باشی؟ ولمون کن دیگه ! اوقات فراغت منم با عشق و حال و صفا پیش میره !

_ با این حساب از خودمونی ؟ ( هه هه هه ! )
_ آی زهرمار ! من اگه قرار بود مثل تو باشم که همین الان نسلمو منقرض می کردم !!!

_ تفریحاتت شامل چیه ؟
_ لا اله الا الله !!! مثل اینکه شما دس وردار نیستی ! باشه بابا ... در درجه اول موسیقی و آهنگسازی و تنظیم آهنگ .... در درجه دوم ورزش و طراحی وب سایت ... فرصت شد واسه کنکور هم یه چیزایی می خونم !

_ اهل گوش کردن به موسیقی هم هستی ؟
_ ای بابا ! مثل اینکه این مصاحبه گر مارو خر نیش زده ! عشقی ....  وقتی می گم تفریح اولم موسیقیه لابد خودمم گوش می دم دیگه ....

_ کدوم خواننده ها ؟
_ سه تا خاننده هست که عشقمن : فریدون فروغی . ابی . سیاوش قمیشی ... بقیه هم اگه آهنگ باحالی داشته باشن گوش می دیم

_ از خواننده های خارجی چی ؟
_ انریکی ایگلسیاس . جنیفر . بریتنی  و ...

_ وای نگو ... منم با جنیفر خیلی حال میکنم !
_ هوی ... باز صمیمی شدی ها ! جنیفر الان با مارک آنتونی حال می کنه !!!! نه با تو ...

_ چرا اسم وبلاگتو گذاشتی گربه ای روی شیروانی ؟ اصلا چرا گربه هارو دوس داری ؟
_ بیشتر بخاطر قرنیه چشم چپمه که یه نموره عمودیه

_ بخاطر قرینه چشم چپت ؟
_ چی ؟... ( خطاب به بازدید کنندگان ) یه لحظه شما نگین .... چی ؟ قرینه ؟ آی کیو یه چیزی رو نمی دونی نگو !

_ خودم می دونم میخوام تستت بزنم ! از چه رنگی خوشت میاد ؟
_ آبی و سفید ! از رنگ تو هم حالم به هم می خوره !

_ مگه من چه رنگی میشم ؟
_ قهوه ای !!!! ( هه هه هه  ! )

_ کدوم غذا رو دوس داری ؟
_ ماکارونی

_ کدوم ماشین ؟
_ بنز مشکی

_ کدوم حیوون ؟
_ تو !!! ( هه هه هه ! ) نه اما از شوخی گذشته شیر رو خیلی دوس دارم با ببر !

_ آبی یا قرمز ؟
_ همیشه آبی !

_ به نظرت پشه ها روزا  کجا میرن ؟
_ زیر گل ! آخه عقل کل مگه من متخصصم ؟ گیر عجب اوشکولی افتادیم ها !!!!

_ بزرگ ترین آرزوت چیه ؟
_ در درجه اول از دست تو خلاص بشم ! بعدشم اینکه تو هفت آسمون بالاخره ستارمو پیدا کنم ....

_ نظرت راجع به بازیگری چیه ؟
_ کار باحالیه ! خیلی توپه !

_ از کدوم بازیگرا خوشت میاد ؟
_ از خانوما .... پگاه آهنگرانی ! از آقایون هم محمد رضا گلزار !

_ آی گفتی ... منم از گلزار خوشم میاد ... اتاقم پره از پوستراش ....
_ واه  واه .... اگه آقای گلزار بدونه عکساشو تو میزنی رو دیوارت بازیگری رو کنار میذاره !!! آقای گلزار شما ببخشیدش ... نفهمید.... غلط خورد !!!

_ اهل عشق و حال و صفا هستی ؟
_ بابات اهل عشق و حاله ! مگه من مثل تو بوالهوس و ندید بدیدم ! استغفرالله ....

_ از ایران خوشت میاد ؟
_ از خودش که آره عاشقشم اما ... بذگریم بابا ! سیاسی نکن مارو ....

_ خسته نشدی که ؟
_ آخه کدوم ایوبی می تونه 2 ساعت با یه خل و چل مثل تو زر بزنه و خسته نشه !!!

_ باشه پس سرتو درد نیارم ...
_ سر ما که درد اومد ... اما خوب ... خوش دارم خوش باشی تو خیال خامت ! حالیته ؟

_ مرسی که باهامون مصاحبه کردی ... شبت خوش .... خداحافظ !
_ شب خوش ... بای !

 

نظرات 16 + ارسال نظر
اشک و لبخند جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:35 ب.ظ http://ashko-labkhand.persianblog.com

ای بابا دمت گرم مصاحبه باحالی بود ها

سویم جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام ...جالب بود...ایول///////////////////////////

دلارام جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:48 ب.ظ

خیلی نو وابتکاری مثل همیشه خیلی خوشم اومد ارش کار نو

تنها شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:19 ق.ظ http://tanha.blogdrive.com/

عالی بود ۲۰ نه ۱۰۰ نه ....
حالا خودمنیم کی باحات مصا حبه کرده بود؟

لاله شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:01 ب.ظ

سلام آقای آرش منم ماکارونی خیلی دوس دارم

ساناز شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:46 ب.ظ

salam Arash bebakhshid sakht bod baram farsi benevisam . rasty kheili mosahebeye jalebi bood . ye kare no va ebtekary . khaste nabashy

بهار یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:13 ب.ظ http://bahar68.blogsky.com

:) جالب بود!

نازنین دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:55 ب.ظ http://nazaninnima.persianblog.com

من برآنم که در این دنیا خوب بودن - به خدا - سهل ترین کارسـت .... به روزم با یه سبد محبت ..... / مصاحبه بامزه ای بود

سایه سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:10 ق.ظ http://cb.persianblog.com

---سلام---

محموددهقانی سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:39 ق.ظ http://dehgani.persianblog.com

آدرستون را Miti به من داد . سر زدم و خواندم. وبلاگتون خیلی قشنگ بود. طرح زیبائی است خودت طراحش هستی؟. با ارادت و اخلاص محمود دهقانی

دلارام چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:38 ب.ظ

ارش همه نظراتت به من میخورد استقلال گلزار پگاه ماکارونی موسیقی من گیتار و سه تار خوب میزنم حتی در حد حرفهای خوشحالم کارت جالب بود

آرش(گربه ای روی شیروانی) چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:09 ب.ظ http://www.a2h.blogsky.com

دلارم جان واقعا باعث افتخار منه ... پس شما هم هنرمندی ... ایوالله ... زنده باشی ... دمت گرم ... ایول به خودم که نظراتم به دختر خانم گلی مثل تو می خوره

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:40 ب.ظ

ارش خوب هندوانه زیر بغل ما میذاری ولی ت

و خیلی باحالی تقریبا یک پسر مدرن و امروزی با رگی از مردایه دیروزی من باید همیشه به این وبلاگ سر بزنم تا از خبرای روز دنیا عقب نیفتم در ضمن در اینکه تو هنرمندی هیچ شکی نیست

آرش(گربه ای روی شیروانی) چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:21 ب.ظ http://www.a2h.blogsky.com

دوست عزیز شما لطف دارید و خیلی ازتون ممنونم فقط خودتونو معرفی نکردین ...

- پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:46 ق.ظ

مصاحبه با محمد رضا گلزار.... - شما از چه جور آدمایی خوشتون میاد؟! ج - آدمی که زن باشه!! س - خواننده ی مورد علاقه تون؟ ج - فقط شهره!!! س- شهر مورد علاقه تون؟س- لوس آنجلس .....و .........................

دلارام شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:27 ب.ظ

اون بالایی من بودم دلارام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد